Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på en lang række spørgsmål, relateret til at være kunde på Økseriget. Har du spørgsmål som du ikke kan finde svar på, er du altid velkommen til at kontakte os på mail info@oekseriget.dk eller på tlf. 3013 6621

Hvad koster fragten?

Fragten koster altid kun 49,00 DKK, og er til pakkeshop i Danmark.

Jeg har fortrudt mit køb, hvad gør jeg?

Du har altid 14 dages Bytte- og returret, såfremt varen er i samme stand som ved modtagelsen. Send bare varen retur til vores adresse: Økseriget IVS, Staushedevejen 3, 6621 Gesten. returfragten skal du selv betale. Vi anbefaler at du sender pakken på en måde hvor pakken er forsikret, samt med track and trace.

En vare, jeg har købt er defekt, eller har en fejl, hvad gør jeg?

Dette forekommer heldigvis meget sjældent og er selvfølgelig beklageligt når det sker. Du bedes, så vidt det er muligt, tage billeder der viser produktet og problemet og sende dem til os på info@oekseriget.dk. Desuden bedes du beskrive problemet og medsende købsfaktura eller ordrenummer. Vi vurderer sagen ud fra det fremsendte og tager stilling til, hvad der videre skal ske. Det kan i mange tilfælde være nødvendigt at få varen retur. Vi dækker rimelige returfragtomkostninger, så kontakt os på info@oekseriget.dk inden du selv returnerer en vare, så vi kan afhjælpe problemet.

Jeg kan ikke finde det jeg mangler?

Det er muligt at bruge sidens søgefilter til at finde det du ønsker. Lykkes det alligevel ikke at finde det du søger, kan du sende os en mail på info@oekseriget.dk hvor du beskriver hvad du søger. Måske er det et produkt der har gemt sig på siden, eller endnu bedre, måske har netop du inspirationen til, hvad det næste nye produkt hos Økseriget skal være. Vi hjælper gerne med at skaffe ikke lagerførte varer og specialvarer indenfor vores felt.

Kan jeg afhente mine varer?

Naturligvis. Vælg blot forsendelsestype “Hent hos Økseriget” i webshoppen, når du placerer din ordre. Så pakker vi din forsendelse, og når den er klar, får du besked på e-mail.

Afhentningsadressen er: Staushedevejen 3, 6621 Gesten.

Afhentningstidspunkt samt kode til afhentningsboks fremgår af den e-mail du modager.

 

Hvor hurtig ekspederes min bestilling?

Hvis ikke andet er angivet, tilstræbes det at afsende din bestilling i løbet af 1-3 arbejdsdage. 

Hvornår bliver mine varer leveret?

Vi tilstræber at afsende varerne i løbet af 1-3 arbejdsdage. Hertil kommer den forsendesestid den enkelte distributør har. Oftest 1-2 arbejdsdage. Hold øje med sms og/eller e-mail adviseringen du modtager så snart din forsendelse ligger klar i pakkeshoppen. 

Kan jeg betale med Mobile Pay?

Ja. Vælg blot “Mobile Pay” under betalingsform. Vær opmærksom på at din Mobile Pay skal være indstillet til at kunne bruges til nethandel.

Hvornår bliver pengene hævet på min konto?

Når vi afsender varen bliver pengene trukket på din konto.

Får jeg en faktura på mit køb?

Når vi afsender varen vil du modtage en faktura på dit køb.

Jeg har ikke modtaget min forsendelse – hvad gør jeg?

Hvis du, mod forventning, ikke har modtaget din forsendelse, burde den kunne spores med Track and Trace hos distributøren.

Tjek først om du har modtaget en mail eller sms om at forsendelsen ligger klar til afhentning i pakkeshop. OBS, tjek også hvilken pakkeshop du skal hente i.

Jeg er i tvivl om hvilket produkt jeg skal vælge – hvad gør jeg?

Hvis du er i tvivl om hvilket produkt du skal vælge, er du altid velkommen til at kontakte os på mail: info@oekseriget.dk eller telefonisk på 3013 6621.
(Træffes bedst hverdage 13-17).